BIROUL DE INTERNĂRI

asistență medicală în regim de spitalizare continuă sau de zi

Internarea

în Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad

Se face pe baza de biletului de internare dat de medicul specialist sau de medicul de familie, prin biroul de internări (aflat la intrarea in spital). În cazuri de urgență internarea se face direct prin serviciul de urgență al Spitalul.

Asistența medicală în spitalul nostru se acordă în regim de:

  • spitalizare continuă
  • spitalizare de zi

Documentele necesare pentru internare

prin Biroul de Internări

pe lângă următoarele lucruri necesare: pijama, papuci, halat, prosop, săpun, periuță dinți, cană, linguriță.

  • carte de identitate sau pașaport pentru cetățenii străini; certificat de naștere pentru copiii sub 14 ani;
  • card de sănătate / adeverință de înlocuire a cardului de sănătate / card european;
  • biletul de internare de la medicul specialist din ambulatoriu sau medicul de familie;
  • dovada calității de asigurat; calitatea de asigurat va fi verificată la Biroul de Internări prin accesarea site-ului casei de asigurări de sănătate;
  • adeverință de asigurat standard din care să reiasă numărul de zile de concediu medical efectuate în ultimele 12 luni, pentru salariați, în vederea eliberării concediului medical;
  • documente privind istoricul medical al pacientului : rezultate analize, scrisori medicale, radiografii etc.

Prezentare generală a serviciului

Când noi înșine sau cineva de care avem grijă este bolnav sau are nevoie de asistență medicală, dorim cea mai bună îngrijire posibilă în cel mai scurt timp.

Asistența medicală spitalicească se asigură cu respectarea următoarelor criterii:

  • urgențe medico-chirurgicale și situațiile în care este pusă în pericol viața pacientului sau au acest potențial, care necesită supraveghere medicală continuă;
  • nașterea;
  • boli cu potențial endemic care necesită izolare;
  • alte situații bine justificate de către medicul care face internarea și avizate de medicul șef de secție;
  • diagnosticul și tratamentul nu poate fi aplicat în condițiile asistenței medicale ambulatorii.

Începând cu data de 1 mai 2015 utilizarea cardului național de asigurări sociale de sănătate este obligatorie pentru serviciile medicale spitalicești. Utilizarea cardului național de asigurări sociale de sănătate se face la internarea și externarea din spital, cu excepția următoarelor situații:

  • la internare în spital dacă criteriul la internare este urgență medico-chirurgicală;
  • la externarea din spital pentru cazurile transferate la un alt spital și la internare drept caz transferat;
  • la externare pentru situațiile în care s-a înregistrat decesul asiguratului;
  • se prezintă adeverință înlocuitoare card în cazul pierderii, furtului sau deteriorării cardului sau pentru asigurații care refuză primirea cardului de sănătate din motive religioase sau de conștiință. Adeverința este valabilă trei luni de la eliberare;
  • în cazul persoanelor cărora nu le-a fost emis cardul.

În cazul în care pacientul nu poate dovedi calitatea de asigurat, spitalul acordă serviciile medicale de urgență necesare, având obligația să evalueze situația medicală a pacientului și să externeze pacientul dacă starea de sănătate a acestuia nu mai reprezintă o urgență medicală.

La solicitarea pacientului care nu are calitate de asigurat, se poate continua spitalizarea, după semnarea de către acesta a unui angajament de plată, document prin care pacientul se angajează să suporte cheltuielile aferente serviciilor medicale primite pe perioada spitalizării.

Pacientul suportă cheltuielile aferente serviciilor medicale oferite în cazul internării la cerere, conform decontului primit la externare.

Îndrumări și sfaturi

Procesul de internare

Fără programare

Pacientul ce urmează a fi internat se prezintă la recepție de unde este introdus, de către personalul de serviciu, în cabinetul de consultații

Internare

pe baza anamnezei, examenului clinic și a consultării documentelor medicale pe care pacientul le are asupra sa, se va decide dacă acesta necesită internare în unitate

Tratament

după internarea pacientului se completează în FO diagnosticele, motivele internării, starea generală actuală și tratamentul imediat

Alte servicii

De la înființare, SCJUAR a oferit pacienților săi îngrijiri medicale complete, cuprinzând servicii ambulatorii, diagnostic de laborator și imagistică și îngrijire imediată.

    • LABORATOR ANALIZE

      LABORATOR ANALIZE

      vă punem la dispoziție o gamă largă de analize de laborator în cele mai variate domenii medicale

    • FARMACIE

      FARMACIE

      prepară rețete magistrale prescrise de secțiile spitalului în funcție de specificul acestora.

    • DISPENSAR TBC

      DISPENSAR TBC

      identifică și soluționează nevoile pacienților în domeniul profilactic și curativ al bolilor pulmonare

Sunați la (004) 0257 220 000 - int. 250

Sau contactați-ne prin formularul de mai jos

Vă vom contacta în decurs de o zi.